A blogról...

Linkblog

Egyik alkotásom

2007.07.07. 21:54 :: kouta21



Nos el kell mondanom, hogy nagy anime fan vagyok. Az animék közül is az egyik kedvencem-amit 10 éves kis szaros korom óta imádok-a Dragonall Z címú 291 részes japán csemege:)
A Dragonballra majd még később kitérek. Lényeg, hogy léteznek zenés videók, amik animék jeleneteiből vannak összeállítva. Ezeket úgy hívják:AMV(Anime Music Video). És egy ideje már rászálltam erre a témára:) Szóval kedvem támadt és készítettem egy saját AMV-t...több kevesebb sikerrel:)
Ez amit itt láttok, maga az eddigi első és egyetken alkotásom.

Néhány szót a videóról:
Elsőnek nem annyira rossz, de nem is jó:) Igazság szerint olyan hajnali 2kor fejeztem be, és kb 1 órát dolgoztam rajta. Nem foglalkoztam vele nagyon hogy igazán jó legyen. A jeleneteket egyetlen részből vágtam össze-azok is harcijelenetek csak-, nem néztem hogy a jelenetek passzoljanak a zene ritmusára, a minőség elég szar-nem tiszta és nem folyamatos a kép, hanem rossz a képfrissítés-, a zene sem a legtutibb, pedig akkor még tetszett.
Egy szóval összedobtam...nem is vagyok büszke rá:(
De azért az én filmem, az alkotásom:D

Lényeg, hogy tele vagyok még ötletekkel-nagyon is sokkal-, és a jövőben biztos csinálok még, csak le kell tisztáznom a fejemben a dolgokat:) Meg az érdeklődésem is visszajöhetne...:) És ha készen lesz majd, akkor feltüntetem itt is!

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása