A blogról...

Linkblog

Elfek dala

2007.07.12. 02:29 :: kouta21

Ma sajnos nagyon összetörték a szívemet...el se tudtam képzelni hogy olyan valakinek sikerül, akiről nem feltételeztem volna:(
És ma nagyon szarul érzem magamat...tulajdonképpen egész héten szarul voltam, ezért szartam magasról erre a kibaszot fostalicska blogra!
De ma örülök azért is, mert régen nem tudtam sírni, és most bár fáj kurvára, jólesett nagyon és még jólesne ha az illető vállán tenném ezt...:)
Na de a lényeg: át szervezem a dolgokat. Mostantól erre a blogra nem írok semmit, semmi szarságot, csak max. magamban beszélek majd:S
A legnagyobb baj ott van, hogy annak ellenére szeretem még mindig az illetőt, hogy így kibaszott velem...hát ez van ha nagyon szerelmes az ember...:(:S
Szal bevégeztem ezze a bloggal sztem örökre, mármint úgy hogy a barátaimnak írjak vmit ami történt velem, vagy a gondolatok.
Ezentúl ide csak videó kerül, azért mert itt gyorsabban bejön mint a kibaszott Youtub-on meg az összes többin...szal videótárat hozok létre, ennyi(és néha magamban káromkodok majd)!

Megjegyzés: Tiszta szar itt minden bazzmeg,  már azt se tudom mit beszélek!!!!

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása