A blogról...

Linkblog

Egy levél, amit nem küldtem el ilyen formában

2007.11.12. 01:22 :: kouta21

Hali! Régen írtam már ide vmi értelmeset, bár sztem amit most fogok, az sem lesz az:P
Szóval volt egy picsa, aki miatt szenvedtem egész nyáron, és egy ideje hanyagolásnak lett ítélve:P
Viszont nemrég osztotta egyik barátomat a hátam mögött, és ezt nem tűröm el egy ilyen embertől...nem mesélem most el mi volt, hosszú a sztori, már rég meg tehettem volna, ha nem szarnék erre a blogra:P
Na lényeg egy hét gondolkodás után leírtam a csajnak, amit gondoltam erről a lépéséről, igaz  kissé sztem túlléptem a kultúráltság határait vele^^...nasebaj, akkor jöjjön a levél:

"Na idefigyelj! Előszőr is: hogy jössz te ahhoz, hogy beugatsz a L...nak?! Milyen jogon van képed ilyet tenni?! Mit képzelsz egyáltalán magadról?!!
Ne csinálj úgy mintha zavarna, hogy velem mi van, mert úgyis tudom hogy kurvára nem érdekel a dolog, és kicsit sem bánt, szóval ne pofázz te csak a L...nak, hogy mit ne mondjon nekem!!!
Mert különben is tud mindent, és szarik rá! És te is szarjál rá, ahogy eddig, nem tom mégis mi a faszt képzeltél! A L... ezerszer jobb barátom, mint amilyen te egyáltalán lehettél volna!
Ja és csak egyszer tudjam meg, hogy mégegyszer pofázol valakinek a hátam mögött, vagy beszólsz a L...nak, hogy elmondta nekem, mit szóltál be neki, meg fogom tudni és akkor nagyon vigyázz barátocskám, hogy nehogy összefussunk! Mert annyira megpicsázlak, hogy nem anyád, hanem a kurva istened nem ismer rád!!!Leszarom, hogy egyedül leszel vagy akárkikkel!!!
Remélem felfogtad az okos agyacskáddal!

Ja és az, hogy utállak meg gyűlöllek nem kifejezés:)"

Ezt persze eléggé hirtelen felindulásból írtam, és kikértem pár ember véleményét róla:P
Akárcsak a levélben szereplő L... nevű barátomét, akinek a nevét nem jeleníthetem meg érthető okokból:P
Lényeg: meggyőztek arról, hogy moderáltabb formában vagy egyáltalán ne küldjem el:D
De muszály volt, nem bírtam ki, így hát átszerkesztettem "emberbarátibbra", és elküldésre került. Azt a verziót a következő posztban mutatom meg...piece

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása