A blogról...

Linkblog

Az átszerkesztett levél, amelyet el is küldtem:P

2007.11.12. 01:34 :: kouta21

"Na idefigyelj! Mit képzelsz te magadról?! Mégis hogy jössz te ahhoz, hogy beugatsz a L...nak?! Ráadásul a hátam mögött magyarázol! Semmi közöd ahhoz, mit mond nekem a L...! Ugyanúgy a G... is elmondta volna, szóval te csak ne magyarázzál!!!
Nehogy már te döntsd el, mi lenne jobb nekem meg másnak! Törődj a magad dolgával, ahogyan eddig is tetted! Ne csinálj úgy, mintha érdekelne hogy mi van velem!
Különben is a L... tud mindent - akárcsak a G... -, csak éppen szarik a dologra, és szerintem jobban is teszi. És ő ezerszer jobb barátom, mint amilyen te valaha is lehettél volna!!!
Szóval nem szeretném meg hallani még egyszer, hogy a hátam mögött osztod a barátaimat! Vagy azt, hogy beszólsz a L...nak azért, mert elmondta nekem! Mert megtudom, és akkor vigyázz, nehogy meglássalak valahol!!! Remélem felfogtad az okos kis agyacskáddal!

Ja és az, hogy utállak meg gyűlőllek nem kifejezés! :)"

Ugye, hogy jobb?:P  Sztem máris aranyosabb! :) 
Most olyan kimondhatatlanul büszke vagyok, hogy ja! XD
Lehet mégiscsak írok majd ide, levezetésképpen:P:D

Megjegyzés a levéllel kapocsolatban:
Ha jól hallottam miután megkapta a csajszi, ismét beugatott cimbinek...asszem ideje lesz lassan személyesen is felkeresnem, és "elbeszélgetnem" vele egy kicsikét erről;)

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása