A blogról...

Linkblog

Nem tom minek ide cím, tök értelmetlen

2007.11.12. 14:05 :: kouta21

Ma sikeresen kihagytam a sulit, mer minek menni, nem igaz?:S

Épp most fejeztem be újfent a Slipknot-Disasterpieces koncertet - imádom, nem lehet megunni, nagyon odabasz!!! Sikerült a hangszálaimat ismét tönkre vágnom egy kis időre, hangom alig van! A nyakamban megint erős fájdalom lesz, szédülök mint állat - a headbang már csak ilyen dolgokkal jár - , de megérte. Ez az egyetlen dolog ami megindít vagy feldob jelenleg...Nem rég mikor megtudtam, hogy a ribi beszólt haveromnak, kissé kapott csak el a gyomorideg, levezetésképpen jött a Disasterpiecies (sztem) legjobb száma: Spit it out!
Mondjuk úgy, olyan szinte kikeltem magamból, hogy majdnem szétvertem a szobám hajnali 1kor! XD
De halál komoly, ennyire még nem vadultam be, a nyakam másnapra teljesen megfájdult, mozdítani is alig bírtam.
Jelenleg ez az egyetlen zene ami a jelenlegi lelkiállapotomat kifejezi: üvöltés, hörgés, ugrálás, fetrengés, fejrázás...egyszóval: idegbetegség, agybaj, elmebaj!!! De ez kell, ez nem tudatos, ez érzésből jön, ezért szeretem! Nem fogom ésszel erőltetni a dolgokat, mindent érzésből!:P
Na de ezt nem lehet kibírni, ismét meg kell hallgatnom!:P Majd az intenzíven találkozunk!

Csá gyíkok!

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása