A blogról...

Linkblog

Resident Evil 4

2007.11.12. 15:53 :: kouta21

Nem is említettem(persze mikor tettem volna:P ), hogy nemrég tettem szert egy nagyon  jó kis akció-horror játékra. Név szerint: Resident Evil 4























Asszem péntek este toltam végig, azóta élvezem az új felnyitott játékmódokat:)
De az egyik nagyon felkúrta az agyamat, és hát muszály volt relaxálni:P
Erre pedig csak egy megoldást találtam: a Close to the edge c. Yes albumot:)

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása